czwartek, 1 czerwca 2017

Wieczorny spacer po lesie

Przed domem spotykam różne ptaki.
Zbytnio na ptakach się nie znam,
a zauważyłam, że ten sam przylatuje o różnych porach. 
Przyznam, że bardzo trudno zrobić fotografie dla ptaków.
Fotografie w deszczu.



A po deszczu różne ptaszki polują na robaczki.


Tutaj fotografie wykonałam w słonecznym dniu.



A wieczorem poszłam na spacer do lasu,
a nie spodziewałam się, że nie jestem tu sama.


Kotek był zdziwiony, że ktoś jest na drodze,
chwyciłam ten moment jak na mnie patrzył i uciekł.


A na plonie również zaskoczona sarna "Co ona tu robi".


Chciałam ująć ten moment, jak wygląda zachód słońca
i jak promienie słońca padają na las.


A w środku lasu pięknie przebijają promienie słońca.




Fotografie - Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz